Bra natt

Natten gick bra. Vår knarriga säng skrämde Milton några gånger men han somnade snabbt om. De var inne hos oss och inhalerade Milton i sömnen och några gånger poxade de honom. Jag blev skrämd när det plötsligt stod någon vid vår säng :P
Milton var helt förvirrad när han vaknade och tittade runt sig med hastiga rörelser. Han mindes nog inte alls var vi var.

Till frukost åt han lite gröt och nån macka. Fick även i honom fruktpuré och en macka till två timmar senare så han äter verkligen ikapp efter en vecka med uselt matintag. Skönt :) ingen feber har han heller. Andningen går det lite upp och ner med. Just nu ligger han breve mig och sover och låter ganska bra, men innan blev han väldigt andfådd bara av att leka. Läkaren sa att han måste stanna kvar och inhalera minst en gång till.
Tanken var att Daniel skulle komma hit på dagen men han ligger hemma med feber :/ typiskt. Fast vi sa det att han tog Milles feber och det var ju skönt för Mille :)
Men det hade varit väldigt skönt med sällskap. Här är allt annat än Mille-säkrat så han lever highlife med mig jagandes bakom. Rätt skönt att han sover nu faktiskt.

Till helgen är det julbord i Skåne och då måste alla vara friska :)
Nu ska jag fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0