Hej BMI 45 :P

Ni vet när man skrattar ångestfyllt?! Så skrattar jag just nu, fuck viktnedgång, jag får bli sumobrottare istället :P

Efter att ha lämnat Julia åkte vi och handlade det som fattades till taco. När jag sen satte mig i bilen fick jag ögonen på en pizzameny som låg och skräpade :P Faen!! Vi blev rätt sugna. Och det är inte ofta vi äter pizza längre. För var det typ en gång i veckan, nu var det sex veckor sen sist.

Gott var det, riktigt gott! Milton åt som en häst. Japp, idag var första gången han enbart åt pizza till middag and he loved it! Han satt och dippade brödkanterna i vitlökssåsen, såå gulligt! Och pizzasallad gillade han :)

Och snart dukar vi fram lite godis och nötter, my God! Jag hör hur jag låter ;)
Imorn blir det gymmet och det får det nog bli alla dagar fram till nästa vägning på fredag :P

Bild när vi åt, titta hur Milton dippar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0