Långpromenad med mig själv!

Nu är samvetet lite bättre igen ;)
När killarna la sig för att sova middag snörade jag på mig träningsskorna och gick ut på promenad.
Jag tog en lång promenad och det kändes skönt att bara gå själv och inte ha vagnen med. Nu kunde jag bara försvinna in i musiken och mina egna tankar :)

Men 1 mils promenad är jag mycket nöjd med. Imorgon blir det gymmet. Räknade i kalendern idag att det är nu 25 dagar till min slutvägning (för detta året, börjar ny utmaning efter nyår igen) och nog borde jag klara mig utan godis och skräpmat i 25 dagar. December månad är ju inte känd för att vara en nyttomånad direkt, så då får jag nog i mig så det räcker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0