Lördag?

Så det är lördag idag alltså? Igår trodde jag att det var torsdag, men då var det fredag. Nu satt jag här och var säker på att det var fredag, men gick in på en blogg och rubriken var "Lördagsmorgon!".
I vilken värdl lever jag? :P
Givetvis är det för att Daniel jobbar helg. Vi har ingen helgkänsla här hemma och det kan jag sakna så mycket! När jag bodde hemma var det alltid helgkänsla. Men här är det ledighet mitt i veckan och jobb på helgen. Och helgkänsla upplever jag inte ofta...

Daniel har tagit med Milton till affären och jag sitter fortfarande och försöker hitta en bra anledning att inte behöva sticka ut på en joggingtur :P Jag vill verkligen inte, men mer eller mindre måste om jag ska nå mitt mål!

Det får väl bli en liten runda. 3 km är ju trots allt bättre än inget alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0