Möte och magont

Förmiddagen ägnades åt träning som sagt. Gick till dagis och lämnade, gick upp till gymmet, tränade 50 min, gick till dagis igen och sen rockade jag 20 min här hemma :)
Det är jag nöjd med!

Nu ikväll har jag varit på möte på dagis. Daniel jobbar så Milton fick vara hos barnvakt :) Jag trodde att jag skulle kunna smita iväg från mötet efter en timme, halv åtta, men inte förrän kvart i nio kom jag därifrån. Det var ett bra möte med mycket fakta och beslut.

Milton satt och åt välling när jag kom tillbaka och mot alla mina förhoppningar höll han sig vaken hela vägen hem. Barnvakten tyckte att det verkat som att han haft ont i magen, men jag märkte inget av det... Inte förrän han sovit en stund. Han vaknade och gallskrek och spände sig på ett jag-har-jätteont-i-magen vis. Nu ligger han breve mig i vår stora säng och efter att ha gråtit flera gånger till har han nu fått ipren och så hoppas vi att natten blir bra!

Jag har också lagt mig. Dels för att vara utvilad ifall natten skulle bli jobbig, men också för att det inte var något bra alla på tv ikväll. "Homosexuella djur" var där ett program nu som hette. Då sover jag hellre :P

Imorgon är Daniel ledig och jag ska ha en träningsfri dag. Så det blir väl troligast som så att Milton är hemma med oss och myser imorgon! :)
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0