På tåget mot Skåne

Efter ytterligare en bra natt satte vi oss nu på tåget mot Skåne :)
Vi åt lunch på Subway innan avgång tillsammans med Daniel. Han känner sig också piggare. Vilken tur vi har inför julbordet :)

Målet var att få Milton att somna innan vi gick på tåget, förra gången vi åkte tåg var han ju övetrött och arg och vägeade somna. Nu när han inte somnade innan blev jag lite orolig men så fort tåget avgått somnade han och jag hoppas han sover i 45 minuter eller så, så att han är pigg och glad sen.

Min mamma hämtar oss som vanligt i Ängelholm. Vi har en halvtimme att ha ihjäl innan hon kan komma, så jag får se vad vi gör. I alla fall i Göteborg är det sjukt kallt idag! Vintern är här. Vi lyssnade på julmusik hela förmiddagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0