Tankar

Undrar hur många timmar jag har lagt ner på att tänka på Milles andning de senaste 1,5 året.
Nu ligger jag breve honom igen och lyssnar. Andningsfrekvens är bra, inandningen är väldigt ren och bra men utandningen är pressad och rosslig.
Jag har gett dubbel dos luftrörsvidgande medicin, så får vi hoppas att det hjälper. Nu börjar han vakna och det är ju bra för då kan han springa loss lite slem.

Klurigt det där. Det är bra att han rör sig för då lossnar slemmet, men när han rör sig blir han även andfådd och pressar andningen. Kort och gott, han får röra sig men jag måste se till att han varva ner emellanåt.

Nu ringde barnmedicin (hans vanliga läkarmottagning) upp mig. Jag hade bokat telefontid då läkarna på sjukhuset tyckte att vi skulle kontakta vår läkare och ändra hans medicinering. Jag fick en tid den 18 januari. Får hoppas att Milton håller sig förkylningsfri tills dess höhö!!!

Nu ska vi gå upp och springa loss slem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0