Vi bankar och spikar....

 
Så här ser det ut hemma hos oss just nu! Det snickras och bankas och skruvas och limmas :) Får se vad det blir :)

Precis där i början när jag filmade var jag rädd att Milton skulle drämma hammaren i huvudet på Daniel, men det gick bra :P
 
Haha Daniel kallade nyss på mig och sa att det inte var särskilt lätt att borra när Milton satte sig på bygget ;)
 
Jag ska snart börja på middan! Tacokväll och sen fredagsmys blir det!
Det är helt knäppt i huvudet hos båda mig och Daniel. Julia brukar ju alltid komma på fredan, men denna gång kom hon på torsdagen. Vilket gjorde att vi igår trodde att det var fredag och idag var lördag. Kändes helt fel att åka inom och lämna en sak på dagis en lördag :P Men det var visst fredag.
Nu höll jag på att skriva att vi skulle ha lördagsmys, men det känns lite lyxigt när man inser att det bara är fredag! :)
 
Imorgon är det Finalloppet som gäller. Alla mina tre ska springa om vädret tillåter. Daniel ska springa 18,8 km, Julia ska springa 2,1 km och Milton ska springa Parvelloppet på 250 m :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0