Återigen :(

Klockan är tre på natten. Här ligger jag vaken i sängen och ute i soffan sitter Daniel med Milton.
Återigen en natt då han gråter otröstligt. Han blundar och försöker somna men så är det något som stör honom. Han har ont någonstans, nu troligtvis i huvudet.
Gav ipren för en stund sen och nu verkar han ha lugnat ner sig ordentligt. En timmes störd sömn kan påverka hela morgondagen för honom. Och mig, men det kan jag ta.

Det händer bara lite för ofta. Kom på nu att jag inte skrivit om våra resultat hos läkaren. Men vi försöker i alla fall hålla ordning på hans mat men någonstans går det nog fel. I mörkret skymtade vi allergiprickar så något fel var det nog i middan :( Hur ska vi någonsin lära oss vad han ska äta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0