Fredagsmys

Härlig och lugn fredagskväll!
Vi åt kassler med päron och ris till middag och efter att Milton somnat såg vi en film. Längesen vi såg en film ihop. Tror den hette What's up with the Morgans och den var rolig :)

Åt samtidigt det efterlängtade godiset. Tråkigt bara att det aldrig är så gott som man hoppats :P Nästa gång tar jag chips eller glass istället. Godis är för sliskigt för mig nuförtiden. Jag börjar bli gammal :P

Nu har Daniel bakat bröd och snart börjar hans tvättid. Bättre hemmafru får man leta efter ;) haha...

Milton sover gott, det såg så härligt ut när jag tittade till honom så jag var tvungen att fota :D jag tror jag också lägger mig snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0