Huvudbry!

Milton äter banan och jag sitter och grubblar. Måste troligtvis dra ut min ena visdomstand och det är något jag verkligen fruktar :( På ett sätt vill jag få det överstökat snarast men på ett annat vill jag ignorera det och låta bli. Men jag påminns hela tiden. Den sitter så trångt och långt in att jag tuggar mig i kinden hela tiden. Det gör ont och jag har nu en blåsa i kinden :(

Så jag vet ju vad som är bäst. Men jag vet också att jag kommer må fruktansvärt dåligt den dagen de ska dra den, både innan, under tiden och efter. Jag hatar allt med tandläkare! Inte de som personer såklart :P men deras yrke!

Men nu är det lördag och jag ska försöka att inte tänka på det hela tiden!

Bananen var i alla fall jättegod hälsar bananmonstret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0