Invigning

Då Miltons blåa overall hänger på dagis (och är allt annat än ren, måste tas hem och tvättas av) så fick han inviga den röda overallen idag! Och skorna har han inte heller använt innan kom jag på nu!

Han protesterade inte mot kläderna så jag tolkar det som att de var sköna och bra ;) Fin var han i alla fall!
Han somnade i vagnen på vägen hem idag och fick sen stå i trädgården och sova klart. Hans händer var iskalla när jag hämtade in honom men övriga kroppen var ganska varm. Jag lärde mig att han måste ha en filt över sig när han står still trots att han har varma kläder.
Skitkallt ute idag!!

Hos tandläkaren gick det bra. Visdomständerna växer upp rätt, jag hade några pyttehål men de hade jag kanske haft i 10 år sa hon. Om jag bara borstar tänderna noga så görs det inget åt dem. Fick för första gången ta bort lite tandsten. Känns märkligt i munnen nu. Det var bara vid 2-3 tänder men det känns skillnad. Och så förlängde vi mitt friskvårdsavtal, nu ska jag bara betala 75:-/månad :)

Nu leker Milton och vi väntar på att mina föräldrar ska komma hem. Fika och sen promenad till min bror. Ikväll ska jag göra maten :) jag gillar att laga mat men nuförtiden har jag en spellevink som samtidigt behöver uppmärksamhet. Ikväll överlåter jag ansvaret av honom till hans mormor och morfar och så kan jag laga mat i lugn och ro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0