Lugn morgon!

Vilken lugn och skön morgon!
Milton vaknade när Daniel kom hem. Men å andra sidan har han sovit hela natten i sträck :) så vi känner nog oss utvilade båda två!

Han fick välling i sängen och sen låg vi kvar i sängen över en timme. Han lekte med sina nappar och jag slappade :)
Nu ser han på barnprogram och jag ska fixa frukost.

Det är så jäkla härligt när man både ser och känner att träningen och kosten ger resultat! Det får verkligen mig att vilja fortsätta! Daniel är tvärtom, han sporras mer att kämpa om han inte märker att det ger något. Då vill han ge mer. Jag ger upp om jag inte ser resultat :P

Både mag- och midjemåttet har minskat och jag hoppas att det försvinner några cm till :)

Nu blire gröt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0