Motivation!

Jag sitter, står och går runt för att hitta min motivation. Eller motivationen finns där men inte lusten. Jag känner inte alls för att gå till gymmet nu. Men jag måste egentligen om jag ska nå mitt mål. Veckans delmål är att ha gått ner minst 0,3 kg. Om jag gör det får jag äta öven av den onyttiga delen av den efterrätt vi ska bjuda på vänner på lördag :)

Så det är ju en bra motivation. Men det är lusten att gå iväg just nu som inte infinner sig.
Borde bara klä mig och gå innan jag hinner tänka för mycket :P

Men åh, nu kom jag på att vi skulle iväg och köpa nya däck till min cykel. Om jag går bort till gymnet nu på direkten så får Daniel och Milton hämta mig när Milton vaknat. Det blir ju en bra lösning väl? :)

Så får det bli! Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0