Ny dagispremiär!

Imorse fick jag väcka killarna 9.15 :O Vi skulle egentligen ha gått hemifrån 9.20 men vi fick tänka om och ta bilen istället för att promenera.
 
Ny dagispremiär idag alltså! Magkänslan är superbra. Milton lär stormtrivas där och vi med. Allt känns jättebra så nu hoppas jag att inskolningen går smidigt och atta llt funkar bra sen!
Jag, som vaknade kl 8 imorse, ägnade en timme åt att namna hans ytterkläder. De önskade dock att man namnade alla kläder så vi har en del jobb kvar :P
 
Imorgon är han dock ledig från inskolningen. Enligt vårt vanliga schema skulle Milton varit ledig imorgon så vi har planerat in en annan grej. Så på onsdag ska vi tillbaka igen :)
 
Efter dagis stack vi hem och åt lunch och när Milton sov middag stack Daniel ut på joggingtur. Sen stack de ut så jag kunde städa :) Härligt! De var inte ute så länge som jag hoppats på ;) Men jag fick gjort en del iallafall!
 
 
Nu blir det att slänga sig på soffan! Imorgon väntar en heldags shopping så det kommer brinna under fötterna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0