Nya träningskläder på gymet

Jag har införskaffat nya träningskläder. Kändes trist att bara ha en uppsättning bra kläder att träna i. Träningen ska liksom inte styras efter våra tvättider :P
Rosa denna gången blev det, det hade jag bestämt sen innan :)
 
Jag är nöjd, de var sköna att träna i. Dessa bilder tog Daniel på mig hemma innan jag stack till gymmet idag
 
Och dessa tog jag själv på gymmet. Hade för en gång skull mobilen med mig då Daniel skulle hämta mig när han och Milton varit på ärende.
Här har jag även nya träningsjackan på mig. Rosa och skitsnygg!
 
Rätt kläder är a och o för att kunna träna tycker jag. Dessa sitter ju tight så de stör inte och känner man sig snygg tränar man bättre. Iallafall jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0