Otursgrabben

Åh vilken härlig känsla som gick genom kroppen nyss. Mille nyste (nös?) i sömnen och jag satt en stund och försökte höra om han vaknat. Då hör jag små tassande fötter mot golvet! Den sprudlande känslan som gick genom kroppen och leendet jag gav är svår att förklara! Det är så små saker och händelser nuförtiden som ger en så mycket glädje och energi!
Älsklingsplutten!!
Daniel gick in med honom i sängen igen och de sover väl båda två nu :P

Milton har haft en riktig otursdag idag! Det började med att han snubblade och slog kinden i ett hörn på en öppen byrålåda! Usch och aj vad han skrek!
Inte blev det bättre sen, att det var mitt fel känns hemskt! Jag skulle lyfta upp en papperspåse med sortering i och just då ska han dyka ner i påsen så han får in den taggiga kanten i ögat :(
Stackarn kunde inte öppna ögat på 10 minuter, antagligen för att det sved så mycket. Sen var han röd och svullen i några timmar :( Fortfarande ser ögat inte helt okej ut.
Dagen fortsatte med blåmärke på knät och att han slog bakhuvudet i soffbordet.

Det var helt enkelt en sån dag man bara ville linda in honom i bubbelplast ;)
Tur att det var kanelbullens dag!!

Sen typ en månad tillbaka blir Milton flammig i ansiktet när han gråter, varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0