Prioritering!

Det blev ingen träning idag, inte hittills iallafall. Får ta och rocka i 20 minuter sen när vi ser på tv. Vet ni, jag och Daniel följer Ensam Mamma Söker. Haha, det trodde jag aldrig. Men vi fastnade en gång i ett avsnitt och nu måste vi se vem de väljer ;P

Att det inte blev träning var för att det finns en prioritering jag alltid gör och kommer göra - Milton!
Det händer mycket i hans liv nu och vi behövde båda vara med honom idag!
Men jag kommer ta igen denna träningen helt klart. Jag sparar mina träningsschema och när jag når den 30/11 ska jag ha genomfört alla pass :)

Nus ka jag betala lite traderavinster och sen rocka till teven :) Daniel nattar Milton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0