Simultanförmåga!

Det blev rockringen för mig. Äntlugen hittade jag rätt ställe på magen att hålla ringen på för att slippa stora fula blåmärken!
Och ni anar inte vilket skrattanfall vi drabbades av ;) Eftersom jag hittat rätt ställe och rätt rytm så ville jag inte stoppa. Men jag blev jättevarm då jag hade flercetröjan på mig (för att dämpa och förhindra blåmärken. Jag bad Daniel knäppa upp mina jeans och dra ner dem :P Och det var inte lätt eftersom jag rörde på höften hela tiden och han fick ligga nedanför på golvet. Jisses vad vi skrattade! "det är som att fånga en fluga med kinesiska pinnar!!" utbrast Daniel ;P
Men det gick till slut! Hoppas rockningen ger resultat!

Rubriken då. Så otroligt många grejor man gör med en hand sen man skaffade barn. Allt man tidigare gjort med båda händerna i fint samarbete ska nu fixas med en hand. Öppna petflaskor är knepigt, men det går. Och idag höll Daniel på att sätta upp en tavla när Mille satt och upptog ena armen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0