Tankenöt

Hjärnan går på högvarv just nu. Försöker få ihop morgondagens och torsdagens planering.

Hämtning och lämning på dagis, mattider, träning och allt annat som ska hinnas med.

Min magkänsla angående viktprojektet är inte alls bra denna veckan :/ Och då min magkänsla stämt till punkt och pricka de senaste veckorna så är jag lite orolig för torsdagens vägning. Förra veckan nådde jag ett av mina små delmål men det skulle vara så tråkigt att komma upp över målet igen. Då får man jobba ner samma vikt igen istället för att gå ner mer.

Och om jag gissar rätt så blir det knappast kycklingsallad och hårda gympass när jag är i Skåne ;)

Då jag tänkte ta en tur till gymmet på torsdag så skulle jag egentligen behöva jogga en runda imorgon. Men jag tycker att det är för kallt egentligen. Man kan ju springa på löpbandet på gymmet men det är ju sååå tråkigt!
Så kanske att Daniel lämnar Mille på dagis och jag joggar till dagis när jag ska hämta? Får man vara så ofräsch när man hämtar? :P Det vore den bästa lösningen. Jag har ingen diciplin på mig själv, så ska det bli nån träning så får det bli i anslutning till hämtning/lämning.

Nu närmar sig klockan elva och mina ögon har gått i kors i flera timmar. Och nu har jag babblat på en stund om helt ointressanta grejor ;)
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0