Älskade ungar!!

 
Igår blev vi tillfälligt tvillingföräldrar ;) Men det är så roligt nu för Ludvig och Milton leker otroligt bra tillsammans. De har jättekul och skrattar och har sig! :)
 
Men det var helt klart en sak att ha två ungar när Daniel var hemma. Det var en helt annan sak att ha det när han åkt till jobb :P
Men det gick, såklart!
 
Kramas gör de mycket, såååå sött!! Kolla filmen ovan. Och bilden nedan! De tycker om varandra! :)
 
 
Till middag blev det kassler, pasta, tomatsås och majs! Båda killarna åt upp rubbet på tallriken. Och såg lagom kladdiga ut :P Tomatsås överallt.
 
 
Det blev plurret, och oj vad det var kul! :) Det är ju roligt att bada själv, tänk då att bada med en kompis!
Efter badet satte jag dem i soffan och slog på barnkanalen.
 
 
Ludvig fick välling och somnade sen i spjälsängen (som står på Julias rum just nu och tar en massa plats, varför vill ingen köpa den?!)
När Peter hade hämtat Ludvig nattade jag även Milton! Han somnade men har sovit jätteoroligt hela natten. De ringde nyss från dagis och sa att han nästan somnat i gungan under uteleken men att de skulle försöka få i honom lite mat innan han somnade. Om de inte fick det så ska jag hämta honom tidigare.
 
Jag har ändå fått gjort rätt mycket viktigt, även om jag suttit vid datorn i flera timmar. Jobbsökande! Jag vet ju vad jag vill göra och jag hoppas jag får jobb inom det också, men jag gissar att arbetsförmedlingen vill att man söker allt. Jag som suttit som personalansvarig och varit ansvarig för att läsa ansökningar suckar ju fortfarande över alla dessa ansökningar som bara skrek JAG-SÖKER-BARA-DETTA-JOBBET-FÖR-ATT-JAG-MÅSTE-INTE-FÖR-ATT-JAG-VILL-HA-DET!! Till exempel var där en som skrev hur duktig han var på att snickra, och det är ju jättebra, men inte om man vill jobba som fotograf ;)
 
Nä nu får jag väl återgå till mitt CV, som jag för övrigt är sjukt nöjd med. Så jag borde få jobb ;) Eller ska man kanske bli hemmafru?! Städa kan jag göra och laga mat också. Men tvätten får Daniel ta precis som han gör nu, gärna disken också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0