Barnsånger i huvudet!

Jag ser på tok för mycket på barnprogram :P
Idag när jag satt och sydde nynnade jag på "10 små indianer" och igår när jag lagade mat så repeterades "tandborste yeah yeah yeah, tandborste yeah yeah yrah, nu så é det dags att gapa stort!" om och om och om i mitt huvud :P
Hjärntvättad blir man av bolibompa ;)

Häromdagen konstaterade Daniel också att jag tittade för mycket när han hörde mig sjunga med i varje vinjett haha :P

Nu ligger Milton och sover. Daniel sover nog han med för han har inte kommit ut från Milles rum på väldigt länge :)
Jag har ägnat all vaken tid till att sy. Det har blivit några mössor som jag hoppas få sålt på barnmarknaden i helgen!

Milton är förresten feberfri och vi misstänker att det var en kindtand som orsakade febern igår. Han är blå och svullen i tandköttet så där är något på gång. Jag ska komma ut på någon träning idag innan Daniel sticker iväg och tävlingsseglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0