BUSUNGE!!

Han är listig den lille busungen. Springer in på toaletten, jag går efter och tar ut honom, då passar han på att klättra upp på min stol vid bordet, tar ner honom därifrån och då är han på nästa grej ^^
Energiknippe!

Natten var katastrof. Jag låg och läste länge men sen vaknade Milton och var orolig, ledsen, täpp i näsan och kruxig andning.
Tog flera timmar innan vi somnade. Klockan blev nog två i alla fall. Sen vaknade han några gånger till och sen gick vi upp när Daniel kom strax innan halv åtta.

Ska iväg till dagis och hämta hans vantar och medicin, han blev ju ledig idag. Ska få en liten mer klar bild av vad som hände igår också. Jag vart mest skakig efter samtalet jag fick.

Och nu försökte Mille slänga ut alla sina kläder i lådan, och när jag gick dit sprang han återigen in och skulle klättra upp på bordet! Nu röjer han i vårt sovrum! Garghh :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0