Dagisbilder!

Det blev dagis idag. Han var väldigt pigg igåreftermiddag och imorse så vi gjorde bedömningen att han skulle orka med. Jag var med hela dagen och vi bestämde att han från och med imorgon ska vara där själv.
Det var kul att se kollagen med bilder som de gjort. Bilden när Milton sover tog jag idag men de andra har personalen tagit den dag han var där själv innan han blev sjuk! Lycka för en bolltokig kille är ju att det finns en stor pilatesboll ;)

Milton var hängig och gnällig här ikväll och vägrade välling. Så säger plötsligt Daniel "är han inte varm i pannan?" grrrr... Feber igen. Men imorn får den minsann vara borta igen för det skulle vara smidigt att bli klara med inskolningen.
Fast givetvis går hans välmående före allt annat så vi får avgöra imorgon!

Nu ska jag sy en ny mössa till Milton. Den röda jag gjorde häromveckan blev för stor så den kasar ner :P Ser på fotbollen samtidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0