Det gick!

Jag hade tur imorse. Vinden lättade lite och regnet försvann. Lämnade Milton på dagis utan problem. Han skulle gå gröt med blåbär till frukost :)

Jag joggade en omväg hem så det blev en 3 km runda idag. Bra början efter mitt förkylningsuppehåll. Det var lite tungt men det var nog för att vädret lurade mig att klä mig varmare än jag behövde.

Nu har jag städat upp och funderar på lunch. Jag och Daniel ska iväg och träna vid 13 men det är lite tajt att äta nu innan, men för sent med lunch vid 14.30. Aja, får klura på den i 5 minuter.

Jag imorse innan vi stack ut. Tog ett foto på Milton också men han ser så arg ut så jag vågar inte visa det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0