Nu jävlar ;)

Nån gång måste jag lyckas nå den kropp jag så förtvivlat längtar efter!
Sålde min Ab Circle Pro förra veckan då vi inte hade plats för den. Det blev att den stod i klädkammaren och där gjorde den sannerligen ingen nytta!

Fick en träningsrockring av mina föräldrar. Ja, för att jag ville ha en sån såklart, inte för att de tycker jag ska träna mer ;)

Det är en sån rockring som är till för träning, inte lek. Den väger 2,1 kg och är vågig på insidan. Skräms inte av att det gör sjukt ont att träna med den första gångerna, för det gör det. Jag har stora blåmärken på höftbenen. Men har hittills haft en fleecetröja på mig när jag rockar, men tänkte sy något att spänna runt magen istället. Alldeles för varmt med tröja på.

Tänkte ge denna en chans så om 4 veckor eller nått hoppas jag på att ge ett bra omdömme om den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0