Planeringsfull dag och händelserik natt!

Godmorgon!
Idag lär vi inte ha långtråkigt inte. Vi har planerat in dagens alla timmar och det är skoj.
Daniel jobbar ju såklart (ni har väl lärt er hans schema nu, det är ju så lätt :P). Jag och Milton ska strax gå upp och äta frukost, duscha, städa upp och det dära.

Sen kommer Pernilla till storstan. Antingen kommer hon hit en runda först innan vi åker in till stan, eller åker jag och Mille in och möter henne. Beror på väder och vilken tid hon kommer. Tanken är sen lunch och fika och gå en runda i stan! Hon är som sagt bara uppe några timmar på dagen så vi får hinna med så mycket som möjligt.

När Pernilla sen vänder klacken mot Skåne så styr vi mot Peter, Melinda och Ludvig. Det brukar aldrig bli annat än väldigt roligt att vara där så det ser vi fram emot. Daniel kommer dit när han slutat jobba!

Det var vår dag det! :)

Natten som var? Jo den var händelserik. Jag skulle titta till Milton precis innan jag somnade och hittar honom nästan mitt på sin matta, alltså en meter från sängen :P Där låg han och sussa sött som om inget hade hänt. När vi precis hade somnat råkade Daniel sparka till en hög smal svart hylla som står i vårt sovrum tillfälligt (ska slängas), så den dröste in i dörren med en jädra smäll. Andra natten i rad han gör så. Första gången höll jag på att få en hjärtattack!
När Milton sen grät och ville in hit så hittade jag honom återigen på golvet :P
För att göra natten lite roligare också så försökte Mille vid ett tillfälle klättra upp på Daniel i sömnen. Jag kunde inte hålla mig för skratt! :)

Det var vår natt det! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0