Promenad häromdagen!

Har helt glömt att lägga in alla söta bilder från vår promenad häromdagen.
Jag hade ju riktigt svårt för att få honom att somna i lördagskväll så på söndagen bestämde jag mig för att han skulle få vara ute och leka och springa och under dagen röra på sig. Ville se hur mycket skillnad det gjorde.
 
På med vattentäta kläder och ut och gå. Tog med vagnen ifall att, men han gick faktiskt själv hela tiden.
 
Om man frågar vad vovven säger så gör han denna minen :P Gör liksom voffvoff-ljudet inne i uppblåsta kinder. Ja, svårt att förklara, försök själv :)


Hoppa ner från kanter! :)
 
Och såklart gunga, det rä kul tycker Milton!
 
Finaste killen i världen!!
 
 
Om han var tröttare?
Jodå, han däckade sittandes i mitt knä bara en stund efter vi kom in :) Han hann inte ens äta lunch.
Om han däremot somnade bättre på kvällen minns jag inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0