Sortera Kläder!

Milton är på dagis och vi är effektiva. Inget ont om Milton alls men saker och ting är snäppet smidigare utan honom ;)

Vi åkte och storhandlade när vi lämnat honom. Vi har en matbudget vi följer och vi ligger lite i överkant just nu för att klara ytterligare en handling innan lön. Mission failed denna månaden alltså. Men vi kommer gå över med ca 200:- gissar jag så resultatet får nog allt bli godkänt. Vi har satt budgeten till 500:-/vecka.

Och nu ser jag att det regnar in i sovrummet :O Riktigt busväder ute.

Tur att jag är inne och sorterar kläder. I helgen är det stor barnmarknad i Torslanda och vi hoppas på att få sålt massa gamla Millekläder. Jag ska även volontärjobba där. Ska bli kul att göra något annat än de jag gjort senaste året ;)

Det är mer minnen som sitter i kläderna än man tror. Fick upp nått klädesplagg och mindes direkt hur jag satt och höll om honom i famnen när han var liten! Längesen nu! Han gillar fortfarande att ligga i famnen som tur är :)

Daniel ska ut och jogga idag, det vill då inte jag. Men om jag ska äta godis ikväll bör jag träna nått. Får fundera på vad. Jag vill inte gå ut i regnet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0