Träningsschema!

Så var var då det andra jag planerade? Jo, mina kommande två månaders viktnedgång. Jag vet att detta inte är första gången jag ska försöka, men nångång bara måste det gå. Jag står på en platå och kommer bara inte ner.

Nu har jag satt ett konkret slutdatum, den 30/11 och ett relevant mål. Jag vill gå ner 4 kg på två månader vilket innebär -0,5 kg/vecka.

Jag vet (eller ja, HOPPAS iaf) att jag kommer gå ner mer än så nu första veckan eftersom jag vägde mig idag efter en helg med massa godsaker. Det lurar en lite men jag är ju medveten om det.

Annorlunda är också att jag ska ha små delmål var- eller varannan vecka.
Tex så har jag som delmål att till på fredag gå ner 1 kg och om jag klarar det ska jag unna mig ett bad med ansiktsmask :)

Jag var ute och joggade innan. Svårt att komma iväg men det blev 3 km på 20 min. Kom hem till dukat bord och omelett :)

Jag tror verkligen på mig själv denna gången då det känns livsnödvändigt om jag ska orka vara lycklig varje dag!!

Nedan mitt träningsschema för kommande vecka. Sammanlagt 9 timmars träning. Tis-tors kan se mycket ut men det faller sig naturligt. När jag lämnat Milton på dagis joggar jag 3 km hem. När jag hämtar honom tar jag en rask promenad dit och hem på 6 km :)

Heja mej!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0