Tiden springer!!

Fredag igen!! Jisses vad tiden springer iväg! Det känns som tisdag bara för att jag var ledig i onsdags! Vi tog en barnfri shoppingdag i Ullared :D Vi har inte ens packat upp grejorna än.

Igår tackade vi av en kollega med fest! Beställde pizza till alla barn och personal och på eftermiddagen kom alla föräldrar med tårta! Hon som slutade hade ingen aning om någonting och alla barnen höll det hemligt en hel vecka!! :)

Nu är jag på bussen till jobb. Första dagen detta året som det är en riktigt ruskregnig dag. Jag är dock lite glad för jag får inviga min nya seglarjacka! :)
Mina vanliga regnkläder känns lite för kalla, det är trots allt inte ens +1. Det ligger snö på marken. Kom igen nu va?! Ge oss riktig vår, jag vill packa undan alla vinterjackor!! Det hinner knappt bli vår innan vi ska ut och segla!

Helgen är änsålänge oplanerad. Daniel jobbar hela dagarna lördag och söndag så jag och Milton får roa oss på egen hand. Får se vad som poppar upp :)

Nu ska jag snart hoppa av så tack och hej leverpastej!!

Förresten, visste ni att man kunde få stora blåmärken på örat. Milton vet. Foto taget bakifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0