Våra fina killar

Vi har en supertrevlig helg med Vilgot, Michaela och Christoffer. Ja förutom att Daniel jobbar och killarna är sjuka då. Det har varit en soft innedag och alldeles strax ska jag lägga mig. Milton är som sagt inte frisk och sov knackigt natten till idag. Men (peppar peppar) hans andning är förvånande bra. Det tog 22 månader men nu äntligen har vi en medicin som gör honom så gott som helt symptomfri! Killen som rosslat sen födseln har nu inte rosslat alls på i alla fall två veckor. Härligt :)
Och glutenintolerant är han inte heller fick vi veta igår! Framsteg!

Däremot tyckte vi inte att den mjölkfria kosten verkade förändra hans mage så imorse fick han lite mjölk i sig. Trodde först att det gick hur bra som helst men sen väntade visst uppåt 10 blöjbyten under dagen så vi backar tillbaka ett steg igen. Detta är andra gången vi med vilje (och med läkares godkännande såklart) introducerar mjölk tillfälligt igen. Funkar det inte vid ett tredje försök så får vi nog hålla på den mjölkfria kosten minst ett halvår och göra ett nytt försök då!

Imorgon skulle jag vilja komma ut lite, men mycket beror ju på Miltons välmående. Kanske kan han ligga i vagnen om jag går en promenad i alla fall :) Lite frisk luft och vårsol kan ju aldrig skada! Daniel jobbar till 18 och ska sen träna intervaller så han är inte hemma förrän 20, så jag har Milton hela långa dagen plus nattningen.

Håll tummarna för en bra natt med god sömn!!

Vi ägnade en del av eftermiddagen åt att titta på gamla foto. Våra fina killar som nyfödda! Milton uppe och Vilgot nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0