Aouch!!

Här självsaneras det fingertoppar!
Vi fick en ny kockkniv i bröllopspresent och den är grymt bra. Nästan för bra tydligen ;)
När Milton sov skulle jag göra lunch och matlådor till veckan. Kom inte så långt innan jag högg mig i fingret. Vågade knappt titta för jag trodde nog att hela fingertoppen var borta. Det rann blod. Ringde Daniel som jobbar men vad kunde han göra? :P
Jag gick ner till grannen som jobbar inom vård och blev omhändertagen där. Det slutade blöda som tur var men guuu vad det pulserade i fingret, jag trodde det skulle sprängas!!

Råkade toucha i fingret i en stol innan. Fyttirackarn!!
Lunch har jag fått i mig men nu blir det nog mest vila. Hade som sagt tänkt göra matlådor men kan inte diska upp efter lunchen pga fingret så det får ske ikväll ihop med Daniel!

Var försiktiga där ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0