Samma jacka i år igen?

Vi håller på att gå igenom Miltons kläder då vi ska sälja av det som inte passar. Hittade hans gamla vinterjacka som han hade både 2011 och 2012. Till min stora förvåning sitter den faktiskt helt okej, om inte till och med bra. Jag köpte stl 80 redan 2011 innan jag visste att Didrikson var grymt stora i storleken. Men att han skulle kunna ha den i år trodde jag verkligen inte. Han har ju trots allt växt drygt 20 cm sen julen -11.
Tänker att även om han växer några cm till innan denna vinter är slut så bör han ju kunna ha denna. Annars får vi väl köpa ny då, men sålänge kör vi på den som vi har :)

Milton har växt 11 cm (om jag mätte rätt nyss) det senaste året och 10 av dem är sen vi började med mjölkfritt. Han har gått upp ca 2,3 kg senaste året och 2 kg är sen den mjölkfria kosten började. Ska till läkaren om 2 veckor och prata om höstens kost och mediciner! Antar att vi bör fortsätta med samma kost med tanke på resultatet vi fått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0