Träningsdags!

Häromdagen verkligen spontanköpte jag ett gymkort. Det är nackdelen med att sitta på en buss 40 minuter på morgonen, man har liksom tid till sånt haha :P Ringde hem till Daniel och berättade och en liten stund senare fick jag ett sms att han också köpt ;)

Första gången vi har kort på samma gym, så jag hoppas att vi iaf vid några tillfällen ska kunna träna ihop :)

Däremot har Daniel ett litet försprång nu då han igår både löptränade och gymmade :O
Så jag har väl inget annat val än att åka dit direkt efter jobb idag! Slutar redan vid två så det är en bra dag att både hinna träna och göra nått med familjen :)

Sen får alla hålla tummarna för Daniel på lördag när han springer Midnattsloppet :) Jag och (en förhoppningsvis sovande) Milton kommer heja på, på plats :)

Nu jobb och sen träning! Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0