Pigg

Jag är pigg. Och det vore ju bra om det inte vore för att klockan snart är ett. På natten. Vid denna tiden brukar jag sova gott sen länge. 
Blir man pigg av penicillin? Jag har dessutom fått byta antibiotikasort då kåvepenin inte hjälpte denna gång. 

Hade det inte varit för att mina killar låg och sov så hade jag lätt kunnat packa eller städa eller nått, men lite hänsyn får man ju visa. 
Tanken var att jag och Milton skulle ta ett tidigt tåg till Skåne imorgon. Men nu vet jag inte längre om jag vill gå upp kl 7. Fast Mille lär väl göra det. Inte bryr han sig om när jag somnar :P

Jag åker sen hem på söndag igen medan Milton stannar kvar hos sin mormor och morfar. Andra gången han ska sova borta från oss. Sist var det två nätter, nu blir det en!


Nä om man skulle försöka sova!

Kul bild! Sid från Ice Age


Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0