Våran tisdag 6-13

Goddag! Jag ligger bredvid en sovande Milton, som blir orolig när jag går upp så jag tänkte att då får ja la göra lite nytta här och blogga ;)

Vi är hemma och myser idag. Natten till igår hostade han en del men verkade bra på morgonen. Men när jag hämtade honom på kvällen sa de att han varit hängig och hostig och på gränsen till att de velat ringa oss. Väl hemma igår fortsatte han hosta så vi beslöt oss för att jag skulle vabba idag!

Klockan 6 imorse slog han upp sina blå. På tok för tidigt! Vi gick ut och la oss i soffan så fick han se tv och jag slumra!

Inte förrän efter 9 kom vi upp ur soffan och åt grötfrukost. Otroligt mulen dag så det var först då det blev dagsljus ute!

Efter frukost tog vi fram de fina memorykorten. Gjorde lite olika övningar där han först fick säga vad allting var, sen para ihop alla kort och så spelade vi riktig memory. Han har bra minne så han kan nog bli vass på memory! :)





För att få lite frisk luft packade vi ihop lite sortering och gick och slängde den. Sen hämtade vi ut ett paket med ett underställ till Mille. Det är blåsigt ute och Milton visade hur blåsigt det var med att kura ihop armarna och blåsa hårt! ;) såg ursött ut!

Mysungen!



Nu sover som sagt skruttungen och jag hade tänkt städa upp och fixa lunch men han släpper mig inte riktigt. Ska göra ett nytt försök! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0