Bussgudarna är med oss

Morgonen har glidit på förvånande bra! Jag gick upp 5.45, strax efter att Daniel åkt till jobb.
Milton ville däremot inte vakna alls. Jag försökte väcka honom flera gånger men han sov som en stock!

Till slut drack han lite välling i sömnen och lite liggandes på skötbordet :P
Vi hade gott om tid och kom iväg när vi skulle. Och alla bussar har gått i tid!!
Lämnade en glad kille på dagis. Han var först där så jag hade med en banan han fick äta!

Nu sitter jag på morgonens fjärde buss och är framme om några minuter. Måste till och med ha kommit med en buss för tidigt för jag skulle inte vara framme förrän om 10 min :P

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0