Frukosttankar

Klockan är sjugoisju och jag sitter här ensam, utvilad, och äter frukost. Fick sova gott inatt. Milton vaknade precis när jag lagt mig så Daniel tog in honom i vår säng och skickade mig till Miltons säng :P
Så skönt att få sova utan att bli störd. Milton vaknar en del vissa nätter och jag är känslig för sömnbrist.

När jag var mammaledig hade jag huvudansvaret för nätterna, framförallt när Daniel jobbade dagtid. Men nu är vi ju hemma lika mycket.

Fick en tanke när jag vaknade att vi borde få åtminstonde varsen sån här natt i veckan, att få sova utan att bli störd. Milton sover ju också bättre när det inte är så trångt så det är bara en winwin-situation.
Jag tror inte att Daniel dissar mitt förslag heller, även om han är svårväckt så störs hans sömn också när han blir sparkad i ansiktet.

Nu har jag ätit upp frukosten - havregrynsgröt, kanelknäcke med ost och ananasjuice. Nu på med jeans och ytterkläder och glida ner till bussen.

Ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0