Mjölkfritt

Sitter på bussen... Igen :P Det har blivit mitt vanliga bloggställe nuförtiden. Enda gången jag kan sitta ner och inte göra någonting.

Hade läkarsamtal med Miltons läkare idag. Det är ju lite igång där med nya tester och så. Jag skriver ju inte ut riktigt allt här men hans mage har inte samarbetat och sen så har han ju stående problem, dock inga allvarliga, med andningen.
När vi testade ekologisk yoghurt förrförra veckan så gav det inga utslag/prickar på bålen men magen fick spel plus att vi behövde ge en del luftrörsvidgande medicin extra. Och ni som varit med sen hans födelse minns kanske att han kaskadkräkte väldigt mycket och var rosslig från födseln samt fick andningsproblem ganska tidigt.

Så nu var det hög tid att börja med ett mjölkfritt liv alltså. Redan i mars har vi återbesök och om han mår bättre blir det ju stående kost. I alla fall i några år gissar jag.
Jag känner mig mest orolig för att vi ska bli totalt förvirrade. Det finns ju mjölk i allt känns det som.
Jag ska strax möta upp killarna vid affären så ska vi veckohandla. Får se om vi hittar i mjölkdisksdjungeln.

Sen hem och mysa. Alla hjärtans dag till ära! :D

Dagens jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0