Mysmorgon med Milton

Idag skulle jag egentligen inte fått träffa Milton en enda sekund. Men när jag satt och åt frukost tassande han han upp och avfyrade värsta busiga leendet!
Sen åt vi macka ihop och pussade hejdå 10 gånger.
Helt plötsligt känns dagen lite lättare :)

Tog på mig gympadojjorna idag, tänkte hinna med en lunchpromenad. Från och med 1 mars måste jag verkligen ta tag i mitt liv igen. Om jag ska springa Vårruset på en bra tid måste jag gå ner de trivselkilo som jag lagt på mig i december, januari och februari. Daniel behöver också leva sunt för att klara sina tider på Seedningsloppet och Göteborgsvarvet.
Jag hoppas det blir vår snart så man kan ut och springa utan att frysa ihjäl eller att luftrören blir som sugrör vilket jag tycker händer i kalluft.

Nu sitter jag, som vanligt, på bussen mot jobb. 8-20 idag då vi har möte ikväll.
Man vet att man har barn när man står på busshållsplatsen och nynnar på Bolibompas tandborstelåt ;) Jag brukar sjunga den för Milton när vi ska borsta tänderna. Imorse var han för söt, när jag började borsta mina tänder utbrast han "yäh yäh yäh"!! :D

Tandborste, yeah yeah yeah! Nu så é de dax att gapa stort! Aaaaaaaaah!!!

Min söting!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0