Trötter

Efter att Milton somnat middag stack Daniel ut på en kort löprunda. Jag somnade i soffan.
Efter två timmars sömn väckte Daniel oss typ :P Då hade han hunnit med både armhävningar och dusch också.
Men vi ville inte alls vakna. Jag kände hur ögonen föll igen hela tiden och Mille öppnade inte sina alls. Ovanligt för att vara honom.

Efter en halvtimme liggandes på Daniel sitter han nu under en filt och ser Byggare Bob. Tröttkillen där! Får hoppas att det bara är trötthet efter långa dagisdagar och massa lek med kompisar.

Julia är sjuk och kommer inte denna helgen. Får se om Vilgot med familj kan komma imorgon på Mellomys. Det beror på mig, och nu även Milton.

Men middag ska vi ha någon ikväll. Trots överfull frys har vi idétorka. Eller jag är sugen på mycket, men orkar inte riktigt gå upp och laga mat så det måste vara en maträtt Daniel vill och kan laga. Jag är mest sugen på vårrullar. Det enda vi inte har hemma ;)

Tröttmössan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0