Typiska måndagar

På den tiden, då vi inte hade Milton, och jag jobbade, då hade jag så gott som alltid huvudvärk på måndagar. Ofta migrän till och med.
Och nu när jag börjat jobba igen är samma fenomen tillbaka. Trots att jag förr jobbade 8-22 på måndagar och nu jobbar 7.30-13.30.
Omställningen från helgen kanske?

Men med en ipren hoppas jag på att huvudvärken försvinner för idag ska vi till vänner som fick sitt andra barn i januari! :) Ska bli mysigt! Jag har inte träffat många bebisar sen Milton var liten.
Eftersom vi inte vill ha fler barn på länge så är det mysigt att få träffa andras knoddar :)

Nu sitter jag på bussen från jobb och ska möta upp mina killar på Nordstan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0