Allt utom det planerade

Ja, fredagskvällen blev ju inte direkt vad jag planerat :P
De ringde från dagis och bad oss hämta Milton, 6 bajsblöjor var visst i överkant. Typ minuten efter att de ringt fick Daniel mess om att Julia var sjuk och inte orkade komma. Jahapp.
Men Milton ville nog bar ha en anledning att komma hem. Superpigg och inga bajsblöjor alls här hemma. För er som vill veta typ :P

Så redan då blev det ju lite ändrade kvällsplaner och jag såg fram emot en kväll i soffan med Daniel. Men njae, den planen sprack visst också. Daniel somnade ju fortare än Milton vid nattningen och sen orkade han inte upp igen utan gick rakt in i vår säng och la sig. Jahapp!!
Så här ligger jag själv i soffan och har sett The backup plan, rekomenderas om ni gillar romantik typ. Milton har jag lagt in till Daniel. Han rmlade ur sängen och slog huvudet i hyllan och sen vaknade han några gånger till.

Jag funderar på att lägga mig i Milles säng så jag får sova ut :D hihi... Varför gå in i vår säng och knö sig ner när Milles säng är tom liksom?!

För övrigt så åt vi god taco till middag! Det var ett tag sen och hela lägenheten doftade gott. Milton körde hårt på "inget kalas utan kras"! Fast det var olyckor båda gångerna. Snögloben gled ur hans han när han skakade den så den gick i kras och vatten och glitter rann ut. Sen råkade han nog ställa sitt vattenglas för långt ut på bordskanten så det åkte ner och gick i kras! Mitt fel att ge ett riktigt glas, plast är bättre!

Men nu ska jag sova! Kanske får jag lite sovmorgon till och med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0