Bye bye julen

Äntligen har alla våra tomtar gått i ide igen. Men detta året vill jag ha upp allt julpynt innan den 2/12. Efter jul vill jag bara ha ner grejorna så jag vill hinna njuta riktigt mycket innan jul ju. Ska nog smyga fram lite julpynt i mitten av november ;)

Vi passade på att omorganisera lite när vi ändå höll på. Boxen åkte upp på hyllan så att inte klåfingriga små bsrn ska nå den. Milton har lärt sig men inte hans kompisar :P Jag är nöjd, det ser renare och rakare ut nu. Inte flummigt och ojämnt :)

Milton sover nu Daniel är ute och springer. Han ger mig prestationsångest så jag måste nästan träna idag jag med. Han är duktig. Just do it liksom. Jag är bara trött och lat just nu. Skyller på kosten men också på självdiciplinen. JUST DO IT!!
Men vi ska ut på äventyr sen i alla fall. Det blir nog Slottsskogen idag. Nytt försök :)

Nu ska jag bara klura ut vad vi ska ha för lunch samt middag. Fisk ikväll kanske? Men nu till lunch då? :S Får fundera. Är hungrig som en varg.

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0