Godnatt!

Det blev en lugn kväll! Middan stod på bordet när jag kom hem och när Milton somnat åkte Daniel iväg. Som planerat :)
Jag fick en lugn kväll framför teven, först själv och sen med Mille på mig! Han hostade riktikt räligt och gick in i vår säng men insåg att den var tom ;)
I tre timmar låg han på mig i soffan. Daniel och Julia kom hemsmygandes och vi såg klart den film jag börjat se på.

Nu ligger Daniel i Milles säng för att somna om honom. En helikopter cirkulerade ett tiotals varv ovanför vårt hus och det stod poliser med blåljus i korsningen. Undrar vad som hänt?
Milton vaknade till i alla fall men jag tror att de båda sover gott nu ;)

Jag har nog en förkylning på gång. Halsont och typ täpp i näsan. Inte direkt förvånad med tanke på att jag nyss börjat på nytt jobb och dessutom en förskola! Hoppas bara skiten bryter ut i helgen eller dör ut. Jag vill inte vara sjuk i veckan som kommer. Inte särskilt bra första intryck att sjukanmäla sig!

Nu ska det sovas här även för min del! Hoppas jag kan lägga in lite bilder imorgon, det är ju mest text nuförtiden.

Denna delar jag med mig av i alla fall. Lite rolig! Förra året var ju 23 maj den varmaste dagen. Miltons födelsedag! Vi seglade ut till Rörö den kvällen och drömde om en varm sommar. Tji fick vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0