Jäkla unge :P

Hela helgen, alltså tre kvällar/nätter, har jag haft Milton själv och han har varit så vansinnigt klängig och ledsen och har velat sova på mig. Det har tagit ordentligt på krafterna och jag har idag känt mig fruktansvärt trött.
Daniel, som äntligen skulle vara hemma en kväll, lovade såklart att ta Milton när det behövdes. Inte OM utan NÄR alltså.

Milton somnade ca 20.30 och nu är klockan 01. En enda gång har Milton gnytt till, i sömnen. EN GÅNG?! Jädra skitunge. Här har jag kämpat ensam, tippat på tå och knappt vågat röra mig, och när vi sen är två som kan hjälpas åt så sover han, som en stock. Som ett lamm. Som en björn i ide!!!

Misstro mig inte, det är jätteskönt att han får sova, men wtf?!

Saknar han Daniel och undrar var han är tro? Ska jag kanske prata mer om Daniel när han är borta? Ska Milton få ringa och säga godnatt?

Men men, jag hoppas vi hittar en lösning för jag har inte lust att ha det så jobbigt varannan månad framöver.
Nu ska jag börja skriva handlelista sen sova! Åååh vad jag ska sova gott!! Utan att bli störd!! Visst?! :D
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0