Lyxlivet är slut!

Kommer ni ihåg när jag la in denna bilden?
 
 
Jag skrev bara att jag var ute på äventyr helt för mig själv... Nu kan jag avslöja att jag var på arbetsintervju... Den gick bra och jag hoppades hela helgen på att jag skulle få jobbet då det verkade helt perfekt för mig.
 
Och vet ni?! JAG FICK DET!!
 
 
På måndag börjar jag alltså jobba på en förskola, ett föräldrakooperativ här i Göteborg. Det är nästan en heltidstjänst så Milton får drastiskt ändrade dagistider. Men jag får leva lite på att han fick en ordentlig mjukstart, typ tre dagar i veckan 9.30-14 i nästan ett halvår... Och han kommer vara ledig minst en dag i veckan med Daniel hela våren :)
Det är "bara" ett vikariat, men det är på ett helt halvår så jag är jätteglad och det ska bli spännande! Tjänsten slutar lagom till Miltons dagis stänger för sommarlov och Daniel (förhoppningsvis!!) går på semester! Då får vi ha semester ihop innan jag, kan vi iaf hoppas, börjar på nya äventyr!! :)
 
Så nu väntar en lugn och skön helg i Skåne, måste ladda batterierna ordentligt nu! Första veckan jag jobbar är Daniel helt ledig så jag får sova ordentligt på nätterna som tur är! Skönt att komma in i det pigg och alert! :)

Kommentarer
Postat av: Satu//Me and My 5 Baby Dolls

GRATTIS!!!!!!!! =)

2013-01-17 @ 11:27:21
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0