Ny inredning

Godmorgon!
Jag är förvånad över hur lätt jag ändå kommer upp på morgnarna. Trodde att det skulle vara döden men icke :) Det enda som är döden är numer havregrynsgröten. Gosh!! Tvingar i mig halva tallriken och är mer än nöjd.

Jobb 8-17 idag. Då hämtar mina favoritkillar mig och vi ska åka och köpa en hylla till Milles rum! Han har ju nu en såndär 16-fackshylla fylld med grejor. Men så kom lillakrobaten på för några dagar sen att grejorna (böcker och ritgrejor han inte ska ha tillgång till) var väldigt intressanta. Så då tar han fram stolar och börjar klättra!!
Aldrig i livet att jag vill höra dunsen av att hyllan helt enkelt välter, och han kommer under.

Visst, vi hade kunnat förankra den i väggen, men problemet kvarstår ändå att han klättrar. En lägre hylla blir det istället :) Kommer nog bli fint!

Sen måste vi hitta en regnoverall också till honom. Absolut bästa alternativet för lekande barn. Inga glipor i ryggen.

Nu ska jag jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0