Nytt försök imorgon :)

Det blev inte mycket av vårt äventyr innan idag :P Milton var visst inte så pigg så han somna pladask i bilen. Inte lönt att väcka honom, då hade han nog bara varit trött och ledsen, så vi tog en timmes biltur och tittade lite på hus. Inte för husletandes skull utan för att se hur miljonärer bor... Typ :P Den typ av hus...
 
När Milton vaknade var vi hungriga så vi åkte hem för att göra lite lunch :)
På väg in från bilen :) Söte eskimån!
 
Resten av dagen har jag och Milton tillbringat hemma medan Daniel tog en joggingtur. Ni kan följa hans väg till göteborgsvarvet HÄR! Han skriver om sina löppass och ger tips och så :) Han är på jogg.se med i en grupp för alla de som vill springa Göteborgsvarvet på under två timmar. Hoppas han klarar det i år! :)
 
Till middag åt jag rester av taco medan killarna åt ugnsstekt falukorv och mos. Deras favorit alla gånger!
 
Nu nattas Millemannen och jag misstänker att de båda sover vid detta laget. Ska jag skita i att väcka Daniel idag med så jag får en kväll för mig själv igen? Mohahaha ;)
 
Imorgon måste jag göra lite nytta här hemma känner jag. Laga lite matlådor och sy lite. På måndag skajag träna och på tisdag och onsdag har jag möte på dagarna och på onsdag har jag även möte på kvällen på dagis. Sen åker ju jag och Mille ner till Skåne på torsdag så om jag inte får gjort en del imorgon blir det allt stressigt i veckan...
Vi ska ju försöka oss på en ny utflykt imorgon också. Vi behöver komma ut allihop!!
 
Nu blir det nog soffhäng resten av kvällen! Gokväll och godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0